niedziela, 12 grudnia 2010

blizzard!

no i się stało. mamy śnieg. duuuuuuuużo śniegu! ♥ plus oczywiście zamarzające okna w autobusie podczas drogi powrotnej do domu z meczu, co już nie jest takie przyjemne, ale i tak zima jest przepiękna : )

oprócz kolejnej ciężarówki coca coli święta zbliżają się strasznie szybko - pod choinką leżą już chyba wszystkie prezenty (tzn. oprócz mojego. ja muszę go jeszcze zapakować, no i to ostatni tydzień szkoły : ) aczkolwiiek świąteczna playlista w tym roku się nie sprawdza. chyba to dlatego, że wszędzie się o niej słyszy już w listopadzie, a w październiku święta były we wszystkich sklepach. ale i tak nadal nie mogę się doczekać do 'christmas morning' i otwierania prezentów przy śniadaniu zamiast kolacji. poza tym ichnie kartki świąteczne - cudo. ja myślałam, że jakieś trzydzieści kartek to jest coś. dla nich 180 czasami jest za mało. plus fakt, że każda rodzina ma swoją własną kartkę świąteczną z pięknymi twarzyczkami wszystkich dzieci, co jest przesłodkie.

to chyba na tyle. mam nadzieję, że zdążę jeszcze napisać przed wigilią : )

1 komentarz:

  1. hola! : D! i am here again
    .....waiting for your news : D

    ton una bonna, dolza, dubittä elzèrni!!
    (have a nicee, sweet and funnyy deep weeeeek)!!

    kolorowych snow!! ^^

    OdpowiedzUsuń