niedziela, 28.08.2010
jejku, jedyne, czym oni sie odzywiaja to proszek. herbate w proszku (by the way jest obrzydliwa), moge jeszcze zrozumiec. ale ziemniaki? no prosze, naprawde, trzeba byc geniuszem. poza tym nic a nic nie wyglada to apetycznie. no i kolejny raz przeraza mnie ich poziom inteligencji. kiedy mowie, ze nie potrafie prowadzic samochodu, to nie znaczy, ze nie wiem ktora strona jest prawa, ktora lewa i jak obchodzic sie z kierownica.
przyszly weekend to labor day weekend, czyli wpada jacus i jedziemy na camping do missouri.
a mecz footballu byl zabawny. oprocz tego, ze boisko zdawało sie byc jednym wielkim ringiem ^^ poza tym wygralismy, co bylo ogromna niespodzianka dla calego stark county : )
czwartek, 2.09.2010
no to nie jedziemy do missouri. wogle caly camping nie jest pewny. ale lajcik. wazne ze jacus wpada < 3
za trzy tyg jest homecoming dance ^^ dziz. podobno nas wystawia na podium jak na pokazie psów. strasznie chciałabym zobaczyc jak to wyglada z boku : D
niedziela, 5.09.2010
jubilee state park. tutaj campingujemy. wczoraj dolaczyl do nas jacus. wlasciwie to my tutaj tylko jemy, ogladamy filmy i chodzimy sie wykapac w smierdzacych prysznicach : D no i czasami gramy w noge. aczkolwiek zdecydowanie najmilsza czescia pobytu jest ognisko – o tak.
sobota, 11.09.2010
yay! w czwartek zaczelam treningi : D aczkolwiek to, co ja uwazalam za treningi to byla tylko niewinna proba zabawy ‘porzucajamy sobie pilke’ . dzien w dzien, od pn do pt, dwie godziny. to sie nazywa trening. nie omieszkam jeszcze wspomniec o tym, ze dwa razy w tygodniu zaczynamy od podnoszenia ciezarow ^^ wiec jedyne na co mam teraz ochote, to goraca kapiel, masaz (moze nie tajski, ale na maksa efektywny) i wygodne lozko. aczkolwiek dobra strona jest to, ze nie musze jezdzic autobusem po lekcjach, tylko chris i matias po mnie przyjezdzaja : )
z innych nowosci – w koncu zaczelam rozmawiac z finskim host bratem. tzn camping tego wymagal i tak juz (na szczescie) zostalo.
wczoraj ogladalismy 8 mile, a nastepny film w kolejce to ‘american history x’ plus edward norton wiec czego wiecej mozna oczekiwac od zycia.
poza tym study hall zostal moim ulubionym przedmiotem ever. zaczynam hiszpanskim (que pasa teresa?), potem jest matma, o ktorej juz chyba troszke pisalam, keyboarding, czyli mistrz klawiatury przez 44 minuty, animal science (fu. tu ogladamy obrzydliwe filmy o zabijanych i przetwarzanych zwierzatkach), angielski (znowu utknelismy – matias i ja- z cala banda freshmenow), wf, gdzie gramy w frisbee plus czasem beach volleyball, moje ukochane study hall *.* i na koniec u.s. hisotry, gdzie dostajemy cukierki. ich lekcje trwaja 44 minuty, wiec wlasciwie nie ma roznicy, zaczynamy 8.10, konczymy 3.04. jedyne co jest troche dla mnie dziwne, ale chyba juz sie przyzwyczailam i nawet uwazam, ze to calkiem dobry pomysl, to 4 minuty na przejscie z klasy do klasy. w koncu i tak praktycznie nic nie robimy na tych lekcjach ( oprocz animal science i historii ), wiec po co tracic czas na przerwy.
czwartek, 16.09.2010
we wtorek bylo pierwsze amerykanskie zebranko ^^ oprocz tego, ze rodzice przychodza z dziecmi, to wlasciwie niczym sie one nie roznia od naszych, polskich, zebran.
jutro, na szczescie, przeniosa mnie do jakiejs innej klasy z matmy. szkoda tylko, ze zabiora mi historie z 8ej lekcji, ale chyba dam jakos radę.
sobota, 18.09.2010
no to zostaje. tzn nie zamieniaja mi historii, tylko ukochane study hall, ktory wcale nie jest takie mega slodkie, jakie sie wydawalo, wiec moze to i dobrze : )
wczoraj byl kolejny mecz footballu i o dziwo kolejny raz (czwarty) wygralismy, wiec w ramach swietowania gralismy w guitar hero u taylor.
wtorek, 28.09.2010
yay.! jutro jest picture day czyli mamy na maksa skrocone lekcje – 20 minut kazda : D
co do matmy – nic nie przebije fatty freckle face.
hola : ), a new moment here : ), read a cute american story = )
OdpowiedzUsuńamn, i hope that soon can have delicious arome perfect for you and dont be "obrzydliwa" : )
gratulacje dla gry : )
the saturday (11.09) sound amazing, i like it,
: ) O,O!
gratulacje jeszcze raz haha xp : d!!
me reservo el comentario ultimo xd
good night : k!